Статистика запитів, конкурентність, відвідуваність … – Техніка та інтернет

Всім привіт! Перша стаття для рубрики Сайтобудування присвячується статистикою запитів.

Важлива тема, яку слід знати кожному з веб-майстрів, зокрема сео-оптимізаторів! Останні займаються грамотним вибудовуванням ключових слів в статті і просуванням таких текстів в топи пошукових систем.

Ну, а зараз хотілося б розповісти, як подивитися статистику запитів. Поїхали!

Як подивитися статистику запитів?

Найбільш популярним сервісом, який би допоміг відповісти на питання з підзаголовка є сайт https://wordstat.yandex.ru. Призначався він лише для рекламодавців, але користуватися ним може абсолютно кожен. Інструкція по перегляду:

  1. Переходимо на сервіс Яндекса, посилання дана вище, і в порожньому полі для запитів цікавить ваш ключовий запит. (Може виникнути проблема, якщо у вас немає пошти від Яші, тому треба її зробити). Далі натискаємо «Підібрати» або тиснемо на клавіатурі Enter. Вашому погляду відкривається таблиця з двох стовпців і більш, в лівій частині відображаються найпопулярніші запити з додатками слів, справа ж показані суміжні запити.
  2. Також вам необхідно знати, що статистика запитів по регіонах відрізняється. Отже, якщо ви просуваєте свій сайт по певному регіону, будь ласка, клікніть по пункту «По регіонах». Там же слід конкретизуйте: все, регіон, місто. Повинно бути, як на скріншоті:
  3. Rambler (Рамблер) вельми популярний пошуковик, але сильно поступається Яндексу, а зараз він і зовсім повністю використовує технології вище означеної компанії. Для переходу до сервісу перевірки статистики запитів необхідно натиснути на посилання http://wordstat.rambler.ru/wrds/. У прямокутному вікні вводимо ключевик, Enter або «Підрахувати». Сервіс багато простіше ніж чим вордстат Яндекса, але у Рамблера є регіональна видача: встановлюємо галочку у «Географія запитів» або натискаємо на посилання “Статистика по географії» зліва вище і тиснемо підрахувати.
  4. У Google, безумовно, є свої сервіси за запитами, їх два. Перший сервіс (AdWords   https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal) Дозволяє підібрати найбільш релевантний запит, другий ( http://www.google.ru/insights/search/) Дає уявлення про просувається запиті, статистика пошукових запитів. не забуваємо про обліковий запис, повинна бути пошта @ gmail.com.

Як визначити конкурентність запиту?

Знову ж дуже важлива порада веб-майстрам, тим користувачам Інтернету, хто дійсно хоче просунути свій ресурс в ТОП за різними пошуковими запитами і стрибати від радості, бачачи піднімається відвідуваність.

Загалом, зараз даю інструкцію по визначенню конкурентності того чи іншого запиту:

  1. Перше, що ми робимо вводимо потрібний нам запит в пошук. Сподіваюся ви вже подивилися статистику в вордстат для цього ключа, як описано вище в статті. Дивимося скільки сторінок видав пошуковик.59 млн сторінок Яндекс порахував релевантними.
  2. Пам’ятайте! Чим більше в топі пошукача, по даному запиту, головних сторінок (перевіряємо це шляхом переходу на сайт, який стоїть в топі), тим конкурентність вище по цьому ключу. Звертаємо увагу на присутність ключового слова в заголовку сторінки, це також сприяє тому, щоб стояти вище у видачі.
  3. Реклама у видачі (Яндекс-Директ, Google-AdWords). Чим більше число запитів, тим конкурентними.
  4. Подивилися на сайти в топі і проводимо їх аналіз. Дивимося на якість оптимізації статті, яка заточена на цей запит. Зверніть увагу, як лаконічно прописані ключові запити, наскільки об’ємний текст поста, наявність картинок, їх назву на трансліті, чи є відео Якщо на кожному сайті варто об’ємний текст, заточений під ключі, є заголовки, підзаголовки, відео, картинки, то оптимізація на високому рівні, отже конкуренція висока. Але у вас є шанси обійти їх з часом. Зробіть все ще краще, наприклад, напишіть більш інформативну статтю. Ну, і, звичайно, не забуваємо, що посилаються анкор-посилання з інших на цю статтю дуже важливі. Вони дають вага статті і роблять сильний вплив на позицію вашого сайту за запитом.
  5. Пам’ятаємо про регіональну оптимізацію, навіть тут можуть бути високочастотні запити, хоч конкуренція і менше. Також працюємо по 4 пункту.
  6. Ще одна фішка! Подивіться на домени. Якщо там багато третього рівня, то вибитися в топ буде легше, оскільки третій рівень це безкоштовні сервіси розміщення сайту, такі як ucoz.ru, narod.ru, wix та інші.

Чим відрізняється статистика ключових слів Яндекса від гугла?

Сучасний інтернет-маркетинг тримається на статистиці запитів. Колосальна кількість компаній, які залежать від трафіку в мережі просто не уявляють свого життя без напрацьованої системи пошукових систем.

Google – найпопулярніша і велика пошукова система в усьому світі.

Яндекс – це пошуковик меншого масштабу, а саме радіус пострадянського простору. 

Основні відмінності між сервісами статистики від Google і Яндекса. Російський сервіс простий, зручний, в легкому доступі, Google – хитромудрий, з купою налаштувань і параметрів, не всякий зможе самостійно розібратися. Але в цілому, все робиться для користувача, тому користуватися можна двома сервісами.

Способи визначення відвідуваності чужих сайтів

Щоб активно з успіхом конкурувати зі схожими на ваш інтернет-ресурсами необхідно оптимізуйте статтю на високому рівні, і пишіть для людей, що було пізнавально і цікаво. Про оптимізацію вище вже було сказано. Але не було сказано про аналіз стороннього сайту, ну або як мінімум я не згадував про визначення відвідуваності. Отже, визначити відвідуваність сайту можна лише в тому випадку, якщо на ньому є лічильник від Liveinternet. На сторінці сайту є картинка від лічильника, там числа означають відвідуваність за день на даний момент або відразу за 24 години, за день і за місяць. Якщо раптом лічильник без цифр, тоді переходимо на сайт  http://analizsaita.com і вводимо назву сайту в рядок, де написано Введіть ім’я домену, Enter або Аналізувати.

Сподіваюся тепер кожен розуміє, як подивитися статистику запитів і визначити конкурентність ключового слова. Не забуваємо і про аналіз сайту, як свого так і конкурентів.

На цьому моя стаття підходить до завершення. Рубрика Сайтобудування вважається відкритою.  З повагою, Програміст.

Ссылка на основную публикацию