Створення 3d моделі в фотошоп

Adobe долає розрив між двовимірної і тривимірними зображеннями. Все почалося з CS3, де у нас з’явилася можливість імпорту 3D об’єктів в 3D-шари і з’явилися спеціальні сторонні для.

У Photoshop CS4 зробив великий стрибок можливостей у створенні і редагуванні 3D. Тепер ви можете імпортувати і додавати освітлення до 3D-сцен.

У цьому уроці ми розглянемо створення 3D об’єктів в фотошоп і імпорт 3D-об’єктів в 3D-шари в CS4 +. Ви навчитеся керувати 3D об’єктами за допомогою спеціальних інструментів.

Давайте почнемо з основних 3D-опції для створення найпростіших 3D-об’єктів з одного або декількох зображень. Отже, відкрийте будь-яке зображення і виберіть куб можливість створення 3D-куба.

Якщо ви новачок в 3D-моделювання та накладення текстур на 3D-об’єкти, то CS4 допоможе вам познайомитися з основними інструментами створення 3D і можливостями текстурирования через його інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Моделі є базовими 3D-фігурами. Це сфери, циліндри, куби, конуси та інші. Всі ці 3D-моделі ви знайдете по дорозі 3D -> New Shape from Layer -> або в руссскоязичной версії фотошоп це звучить так 3D -> Створити форму з шару -> далі відкриється список з найпростішими 3D-об’єктами. Для прикладу я вибрала фігуру Cube (Куб).

При виборі 3D-шару стають все інструменти управління 3D моделями. Змінити зовнішній вигляд сцени можна за допомогою групи інструментів 3D камери.

Основні 3D Navigations

При виборі будь-якого навігаційного інструменту 3D керівництво компанії Axis автоматично з’являється поруч з вашою моделлю, яка має червоний, зелений і синій позначення кольору. Вони відповідають X, Y і Z осі. На сітці «X» осі (червоний) просто рух відбувається зліва направо. У осі (зелений) рух йде вгору або вниз. І, нарешті, осі Z (синій) це рух відбувається в або на сцені.

Програма Adobe Photoshop CS5 підтримує цілий ряд форматів по роботі з 3D об’єктами. Ви можете обробляти і об’єднувати існуючі 3D об’єкти, створювати нові 3D об’єкти, створювати і редагувати 3D текстури, а також об’єднувати 3D об’єкти з 2D зображеннями.

Як створювати найпростіші 3D об’єкти в фотошоп.

Створимо новий тривимірний шар через команди 3D -> Нова 3D листівка з шару. Новий тривимірний шар створюється з вже існуючого, тому спочатку потрібно створити новий документ в фотошоп. Після застосування команд для створення 3D шару з’являється новий інструмент у вигляді координатних осей. За допомогою цього інструменту ви можете здійснювати різні операції над своїм 3D об’єктом, в даному випадку, 3D шаром, – наближати, видаляти, обертати і панорамувати. Також ви можете скористатися для цього групою інструментів, які розташовані в нижній частині панелі інструментів для управління тривимірними об’єктами.

Інструменти по роботі з тривимірними об’єктами розташовані в нижній частині панелі інструментів. Вони розділені на дві групи

  1. Перша група служить для зміни положення тривимірного об’єкту. За допомогою інструментів цієї групи управління 3D-об’єктами фотошоп ви можете переміщати, обертати, масштабувати 3D-об’єкт в Adobe Photoshop.
  2. Друга група містить аналогічні інструменти, тільки якщо в першій групи змінюється положення самого об’єкта, то в цій групі знаходяться інструменти для зміни положення камери.

Розглянемо всі доступні інструменти першої групи по порядку. інструмент “Поворот 3D-об’єкту “ дозволяє обертати тривимірний об’єкт в просторі. Виберіть інструмент, наведіть його на об’єкт, затисніть ліву кнопку миші і почніть обертання. інструмент “Обертання 3D об’єкта“Дозволяє обертати тривимірних об’єкт навколо осі. За допомогою інструменту “Панорама 3D об’єкта” ви можете переміщати тривимірний об’єкт по горизонталі або вертикалі. інструмент “Ковзання 3D об’єкта“Дозволяє перетягувати об’єкт, руху вгору по документу при обраному цьому інструменті віддаляє тривимірний об’єкт, а зміщення курсору вниз наближає 3D модель. Для того, щоб перетягнути об’єкт за допомогою інструмента “Ковзання 3D об’єкта“Потрібно переміщати курсор по одній з цих осей з затиснутою клавішею Alt. інструмент “Масштабування 3D об’єкта“Дозволяє віддалити або наблизити 3D модель. Для цього потрібно переміщувати курсор миші вниз або вгору відповідно. Для того, щоб масштабувати 3D модель по осі Z (стискати або розширювати об’єкт) потрібно переміщати курсор уздовж осі Z з затиснутою клавішею Alt.

Імпорт сторонніх моделей

Adobe Photoshop CS5 дає можливість відкривати 3D файли, створені в різний програмах і підтримує такі формати 3D-файлів:

  • 3DS
  • Obj
  • DAE
  • KMZ
  • U3D

Імпорт будь-якого 3D-об’єкта в Photoshop здійснюється через 3D-меню, і команду «Новий шар на основі 3D-файлу».

Як тільки об’єкт імпортується ви побачите у вашій палітрі шарів не тільки ескіз моделі, але текстури, які були застосовані до нього.

Відображення імпортованої моделі з LightWave:

Якщо двічі клацнути по шару з текстурою, автоматично відкриється текстура в окремому вікні.

Відображення текстури для тіла корабля

Ця текстура може бути відредаговано, як і будь-яке зображення в Photoshop. Ми можемо використовувати кисть і малювати прямо на моделі. Для початку важливо, щоб відкрити шар 3D палітри. У нижній частині палітри ви побачите варіант, який говорить: «Paint On ‘. Переконайтеся в тому, що обраний шар «Розсіювання». Ця опція просто дозволяє вам малювати прямо на поверхні текстури в межах даного шару.

Експериментуйте з цими основними формами, щоб дізнатися, як зображення відображається на їх поверхні.

Створіть новий шар над текстурою

Тепер ви готові приступити до малювання. Просто виберіть кисть з будь-яким кольором і почніть малювати нею безпосередньо на об’єкті. Не забувайте використовувати ваші навігаційні інструменти переміщення, обертання і масштабування об’єкта.

Ссылка на основную публикацию