Terrasoft презентував нову лінійку готових процесів для професійного управління продажами

Terrasoft презентував нову лінійку готових процесів для професійного управління продажами

Група компаній Terrasoft розробила нову систему для професійного управління продажами на основі готових бізнес-процесів. Лінійка продуктів bpm’online sales створена з урахуванням кращого досвіду продажів і дозволяє легко управляти лідамі, замовленнями і рахунками, крок за кроком просуваючись від початку спілкування з клієнтом до фінального етапу угоди.

Лінійка включає з різним набором функціональності: team, commerce, enterprise, omnichannel. Компанії можуть вибрати продукт, який повністю покриває їх завдання і при цьому не перевантажений зайвими функціями.

Пакет team призначений для невеликих компаній з прямими продажами і включає еталонний процес управління лійкою продажів: від ліда до контракту.

Для електронної комерції і компаній з коротким циклом продажів ідеальним вибором буде пакет commerce.

Пакет enterprise орієнтований на середні і великі підприємства, яким необхідна автоматизація повного циклу прямих і партнерських продажів.

Пакет omnichannel покриває весь контур завдань компаній з великою кількістю каналів продажів: прямі продажі, дистрибуція, електронна комерція, польові продажу і роздрібні точки продажу.

У новій лінійці значно розширено блок аналітики. Дешборди «Пульс продажів», «Лідери продажів», «Ефективність менеджерів» включають всі необхідні метрики для швидкого аналізу продажів і прийняття рішень. Дешборди можуть бути доповнені новими графіками або показниками за кілька кліків користувача.

Нова функціональність управління замовленнями дозволяє в єдиному реєстрі вести всі замовлення компанії, управляти графіком оплат і поставок на замовлення, підбирати продукти в єдиному вікні за допомогою фасетного пошуку.

У блоці управління продажами менеджер зможе не тільки вести тактику угоди, фіксувати сильні і слабкі сторони конкурентів, визначати ключових осіб з боку клієнта і ступінь їх впливу, а й давати емоційну оцінку угоді за допомогою емотикони.

Нова лінійка sales містить: майстер процесів, який дозволяє моделювати бізнес-процеси користувачам без знання BPMN, призначена для користувача настройка графіків і підсумків, CTI-панель для виконання і прийому дзвінків в системі. Крім цього, багато покращень було зроблено в інтерфейсі системи: при роботі з розкладом, з комунікаційної панеллю, з бібліотекою процесів.

Bpm’online sales – перший продукт в оновленій CRM-лінійці Terrasoft. Лінійку доповнять системи bpm’online marketing – потужний продукт для управління маркетинговими кампаніями, і bpm’online customer service – зручна система для організації сервісного обслуговування. CRM-продукти bpm’online допомагають провести клієнта по повній воронці продажів, від етапу знайомства з компанією до виконання замовлення і обслуговування.

Ссылка на основную публикацию