Terrasoft презентував нову лінійку готових процесів для професійного управління продажами
Група компаній Terrasoft розробила нову систему для професійного управління продажами на основі готових бізнес-процесів. Лінійка продуктів bpm’online sales створена з урахуванням кращого досвіду продажів і дозволяє легко управляти лідамі, замовленнями і рахунками, крок за кроком просуваючись від початку спілкування з клієнтом до фінального етапу угоди.
Лінійка включає з різним набором функціональності: team, commerce, enterprise, omnichannel. Компанії можуть вибрати продукт, який повністю покриває їх завдання і при цьому не перевантажений зайвими функціями.
Пакет team призначений для невеликих компаній з прямими продажами і включає еталонний процес управління лійкою продажів: від ліда до контракту.
Для електронної комерції і компаній з коротким циклом продажів ідеальним вибором буде пакет commerce.
Пакет enterprise орієнтований на середні і великі підприємства, яким необхідна автоматизація повного циклу прямих і партнерських продажів.
Пакет omnichannel покриває весь контур завдань компаній з великою кількістю каналів продажів: прямі продажі, дистрибуція, електронна комерція, польові продажу і роздрібні точки продажу.
У новій лінійці значно розширено блок аналітики. Дешборди «Пульс продажів», «Лідери продажів», «Ефективність менеджерів» включають всі необхідні метрики для швидкого аналізу продажів і прийняття рішень. Дешборди можуть бути доповнені новими графіками або показниками за кілька кліків користувача.
Нова функціональність управління замовленнями дозволяє в єдиному реєстрі вести всі замовлення компанії, управляти графіком оплат і поставок на замовлення, підбирати продукти в єдиному вікні за допомогою фасетного пошуку.
У блоці управління продажами менеджер зможе не тільки вести тактику угоди, фіксувати сильні і слабкі сторони конкурентів, визначати ключових осіб з боку клієнта і ступінь їх впливу, а й давати емоційну оцінку угоді за допомогою емотикони.
Нова лінійка sales містить: майстер процесів, який дозволяє моделювати бізнес-процеси користувачам без знання BPMN, призначена для користувача настройка графіків і підсумків, CTI-панель для виконання і прийому дзвінків в системі. Крім цього, багато покращень було зроблено в інтерфейсі системи: при роботі з розкладом, з комунікаційної панеллю, з бібліотекою процесів.
Bpm’online sales – перший продукт в оновленій CRM-лінійці Terrasoft. Лінійку доповнять системи bpm’online marketing – потужний продукт для управління маркетинговими кампаніями, і bpm’online customer service – зручна система для організації сервісного обслуговування. CRM-продукти bpm’online допомагають провести клієнта по повній воронці продажів, від етапу знайомства з компанією до виконання замовлення і обслуговування.