Тесла набирає обертів на Уолл-стріт на моделі 3

Tesla Inc підскочив на 6 відсотків в четвер, оскільки його квартальний звіт підштовхнув до ставок, що новий седан Model 3 стимулюватиме розкішний електричний автовиробник в основне русло.

Головний виконавчий директор Elon Musk розраховує на те, що модель 3, найменш дорогий автомобіль Tesla на сьогоднішній день, зробить компанію прибутковою і затвердить її як провідного електромобіля перед BMW, General Motors і іншими давніми гравцями.

Акції Tesla виросли на 63 відсотка в 2017 році, підкресливши впевненість Уолл-стріт в Musk.

Компанія «Пало-Альто» в Каліфорнії пізно ввечері повідомила про квартальні результати, які перевершили середні оцінки аналітиків, і вона заявила, що отримала більше 1800 замовлень в день для моделі 3 з моменту її запуску минулого тижня.

У Tesla в кінці червневого кварталу було в наявності 3 мільярди доларів, що змусило інвесторів, які турбувалися після того, як в п’ятницю попередив Musk, що автовиробник зіткнеться з шістьма місяцями «виробництва пекла» в нарощуванні виробництва моделі 3.

Musk сказав, що інвестори повинні мати «нульову заклопотаність», що Тесла не зможе досягти своєї виробничої мети в 10 000 автомобілів щотижня до кінця 2018 року.

Скептики вважають, що агресивні виробничі цілі Tesla нереалістичні і що електромобілі компанії будуть обігнати більш великими автовиробниками.

По крайней мере, дві брокерські компанії підняли свої цінові показники після звіту Тесли. За даними Thomson Reuters, RBC Capital Markets підвищила цільову ціну на 31 долара до 345 доларів, що значно випереджає середній цільовий показник в 322 долара США.

«Хоча у нас немає вагомих підстав сумніватися в тому, що Тесла може в кінцевому підсумку досягти своїх цілей, зробити це вчасно, без будь-яких зростаючих болів може виявитися складним завданням», – пише аналітик RBC Capital Markets Джозеф Спак в дослідницькій записці.

Модель 3 базової ціни $ 35 000 – це найменш дорогий автомобіль Tesla. Він спроектований і оцінений, щоб конкурувати з розкішними седанами великого обсягу, такими як Audi A4, BMW 3-series або Mercedes C-Class. Зазвичай вони продаються від 40 000 до 50 000 доларів США, або приблизно половину вартості раніше запущених автомобілів Tesla, моделі S або моделі X.

Також у четвер Consumer Reports повідомила, що електричний автомобіль GM Chevrolet Bolt за ціною 37 495 дол. США досяг 250 миль (402 км) за один заряд, побивши модель Tesla 2016 Model S 75D і модель 2016 моделі X 90D.

«Новий Tesla Model S або X 100D, ймовірно, поб’є діапазон Bolt, але вам доведеться заплатити 100 000 доларів або більше за один з цих автомобілів», – сказали Consumer Reports.

Ссылка на основную публикацию