Триколор помилка 10: пошук і усунення проблеми

Використання супутникової тарілки для перегляду телевізійних програм, для багатьох стало вже звичайною справою. Цифрове ТБ міцно увійшло в життя багатьох Украінан. Однак трапляється, що мовлення припиняється, відбувається збій, і доступу до перегляду не відбувається. Особливо прикро, коли пропадає можливість подивитися улюблену передачу, коли вона вже йде або ось-ось почнеться.

У цьому випадку, у користувача виникає питання: чому Триколор пише: помилка 10? Щоб розібратися в цьому питанні, необхідно зрозуміти суть проблеми (Малюнок 1).


Малюнок 1. Керівництво по усуненню помилки 10 в Триколор

Передача цифрового телевізійного сигналу – складний технічний процес, над передачею якого працюють численні служби. Для отримання доступу необхідно сплатити відповідний пакет, після чого відкривається можливість його використовувати. В ході експлуатації може стати причиною пожежі, в низці яких виникають різного роду помилки. Чому Триколор ТВ показує помилку 10, і в чому причини її виникнення, варто розібратися більш детально.

опис помилки

Після припинення телевізійної трансляції на екрані з’являється заставка, на якій розташовується повідомлення про відсутність доступу до перегляду і пропонується елементарний можливий алгоритм його відновлення.

Абонент адресується в особистий кабінет, щоб переконатися, що послуга була своєчасно оплачена і є активною. Якщо оплата проведена, рекомендується відключити пристрій на кілька секунд, після чого зробити підключення повторно для відновлення зображення. Так само досить часто у користувачів виникає помилка 0. У разі якщо у вас періодично є така помилка, то рекомендуємо ознайомитися з способами вирішення помилки 0.


Малюнок 2. Вікно з помилкою 10 в триколор

Причини виникнення проблеми можуть бути різні, але найчастіше вони виникають з наступних причин:

  • не поповните баланс (Малюнок 2);
  • платіж надійшов, а підписку власник не продовжив;
  • немає підтвердження особистих даних абонента;
  • проблеми з програмним забезпеченням, що виникли після поновлення;
  • смарт-карта вставлена ​​неправильно;
  • відсутність необхідного контакту.

Триколор, помилка номер 10 – перевіряємо, чи підключений пакет

При появі інформації в Триколор про помилку 10, не варто панікувати, а провести власну діагностику виниклої проблеми. Ситуація, що склалася з Триколор ТВ вирішиться, і помилка 10 усунеться після перевірки оплати пакета послуг. Якщо вона не зроблена, то до надходження грошових коштів на рахунок робота не буде відновлена ​​(Малюнок 3).


Малюнок 3. Перевірка пакету підписок в особистому кабінеті

Якщо грошові кошти внесені, але ще не надійшли на рахунок, підключення мовлення відбувається протягом восьми годин після їх зарахування. Якщо воно не відновлено в зазначені терміни, варто звернутися в службу підтримки. Існує маса різних способів оплати Тріколора, про це ми розповідали в попередній статті.

Переказ коштів з нецільового рахунку на пакет

Внесення коштів не гарантує підключення, якщо гроші потрапили на нецільової загальний рахунок, відкритий абонентом. Щоб подача сигналу було відновлено, необхідно увійти в особистий кабінет, зняти і перевести необхідну суму з нецільового рахунки і перенаправити на оплату конкретних послуг (Малюнок 4).


Малюнок 4. Вибір необхідного пакету послуг в Триколор

Помилка 10 на триколор ТВ: перевіряємо, чи бачить приймач карту

Не завжди абоненту буває зрозуміло, що робити, якщо Триколор видає помилку 10, в той час як проведена своєчасна оплата конкретного пакета каналів. Одним із способів діагностики може стати перевірка, «бачить» чи ресивер смарт-карту, якщо немає, то подача сигналу неможлива. Помилка 10 Триколор може виникати, навіть якщо все сплачено. Вирішити, як її усунути, допоможе виявлення умов, при яких виникають такі труднощі, їх може бути кілька.

  1. Якщо екран темний або синій, а колір супроводжується рівномірним шумом, це означає, що не проведено підключення приймача до телевізора.
  2. Причиною може бути недостатньо щільно і надійно вставлений в роз’єм шнур (Малюнок 5).
  3. Якщо всі ці вимоги дотримані, а подачі сигналу немає, виникла проблема має технічні коріння.

Приймач Триколор встановлений, але помилка 10 існує. Для вирішення цієї проблеми необхідно спробувати увійти з меню телевізора. Успішна спроба означає, що антена не налаштована на супутник, або оператор проводить профілактику, в чому можна переконатися, зайшовши на сайт або зателефонувавши оператору.


Малюнок 5. Схема правильного підключення приставки Триколор

Перевірка рівня сигналу

Трапляється, що часом зображення пропадає, «зависає» або розпадається на дрібні квадратики. Якщо телевізор, підключений до Триколор не показує, і визначається помилка 10, то така ситуація може свідчити про надходження нестійкого сигналу. Практика свідчить, що періодично його потрібно перевіряти.

Примітка: Погіршення якості зображення або його повна відсутність може бути пов’язано з тим, що антена нечітко наведена на супутник або, в силу різних причин, збилася зі свого місця. В такому випадку її потрібно підправити.

Щоб перевірити рівень сигналу, потрібно:

  • навести пульт на ресівер, підключений до телевізора і натиснути кнопку МЕНЮ;
  • з з’явилися позначень вибрати ДОДАТКИ (ОК);
  • вибрати послугу МАЙСТЕР НАЛАШТУВАННЯ (ОК);
  • в цьому розділі вибирається ПОШУК (ОК) (Малюнок 6).

Тут вибрати оператора, який видасть шкали сили сигналу і якості. Від 90 до 100% – сигнал відмінний, а якщо він нижчий, варто підправити антену. Якщо це не допомогло, потрібно звернення до оператора.


Малюнок 6. Перевірка потужності сигналу в налаштуваннях Тріколора

Повторюємо активацію на Триколор ТВ

Активація – обов’язкова умова початку отримання повноцінних послуг від компанії. Однак нерідко створюється ситуація, коли пакет каналів оплачений, спочатку активований, але Триколор видає помилку 10. Що робити в цьому випадку абоненту? Фахівці рекомендують провести повторну активацію, для цього:

  • використовувати в особистому кабінеті опцію – ПОВТОР АКТИВАЦІЇ;
  • зателефонувати за безкоштовним номером 8 800 500 0123;
  • написати в службу підтримки на електронну адресу компанії.

Роблячи запит, необхідно обов’язково вказати номер договору або ID тюнера.

Триколор видає помилку 10: якщо у вас ID ** 00 **********

Користувачі, які мають смарт-карти з 14-значними номерами, іноді скаржаться, що періодично відбувається кодування сигналу без явних причин. Вироблена вчасно оплата не гарантує їм якісну роботу ресивера. Якщо з усіх перерахованих причин жодна з них не виявляється, а проблема не вирішується, для відновлення мовлення можна:

  • звернутися в техпідтримку з сайту компанії листом, дзвінком або через WhatsApp: +7 911 101-01-23 (Малюнок 7);
  • обміняти застарілий ресивер на приймач нового покоління;
  • замінити карту у дилера.


Малюнок 7.

Ссылка на основную публикацию