Twitter створює полегшену версію для вичерпали ресурсів

Twitter Inc (TWTR.N) запускає швидшу версію свого мобільного сервісу в середу, призначену для людей зі спорадичними сполуками або невеликими даними про свої плани щодо смартфонів, сподіваючись залучити користувачів на важкодоступних ринках, що розвиваються.

Компанія називає версію Twitter Lite, і вона буде орієнтована в основному на користувачів за межами США. Twitter Lite працює через веб-браузер, а не автономне додаток для телефону, але його зовнішній вигляд і функціональність майже ідентичні тому, що користувачі програми відчувають, відповідно до попереднім переглядом, показаним Reuters.

Запуск йде по п’ятах подібних продуктів від інших технічних фірм США. Facebook Inc (FB.O) випустила Facebook Lite в 2015 році, а у вівторок Alphabet Inc (GOOGL.O) YouTube представила мобільний додаток з низьким рівнем даних, призначене для Індії.

Твіттер в Сан-Франциско відстає від цих компаній у створенні користувальницької бази. В кінці минулого року у нього було 319 мільйонів середньомісячних активних користувачів, що на 4 відсотки більше, ніж у минулому році, але все ще становить 1,9 мільярда користувачів Facebook.

Основна причина в деяких частинах світу – то, скільки даних, спожитих його додатком і більш раннім веб-сайтом, сказав Кіт Коулман, віце-президент Twitter по продукту, сказав в інтерв’ю.

«Ми не відчували, що досягли цих інших країн досить добре, і це дозволить нам зробити це швидше, дешевше і з кращим досвідом, ніж було раніше», – сказав він.

За оцінками компанії, з деякими змінами, внесеними на мобільний сайт mobile.twitter.com, користувачі побачать, що їх середнє споживання даних в версії браузера знизилося на 40 відсотків.

За словами Patrick Traughber, менеджера по продуктах Twitter, з додатковою функцією економії даних користувачі можуть включити, споживання даних знизиться приблизно на 70 відсотків. Зменшення відбуватиметься через відмінності, таких як спочатку показують попередній перегляд зображень замість повних зображень.

Як і YouTube, Twitter дивиться на 1,3 мільярда людей з Індії, і він приурочив випуск Twitter Lite, частково співпав з початком цього тижня великого турніру з крикету в цьому турнірі Twenty20 в прем’єр-лізі.

Крикет – найпопулярніший вид спорту в Індії, а стеження за спортом в режимі реального часу є одним з основних способів використання Twitter користувачами, які, на відміну від багатьох інших мереж соціальних мереж, як і раніше мають хронологічний графік, що підкреслює безпосередність.

Інші країни, в яких компанія заявила, що вона очікує, що Twitter Lite будуть найкориснішими, включають Індонезію, Філіппіни, Бразилію, Аргентину і Мексику.

    Ссылка на основную публикацию