У сервісі Ringostat з’явився віртуальний call-центр

У сервісі Ringostat з’явився віртуальний call-центр

Система аналітики дзвінків Ringostat обзавелася додатковим функціоналом – власної віртуальної АТС з можливістю організувати call-центр без покупки додаткового устаткування і програмного забезпечення. Для зручності роботи в системі розроблено функціональне робоче місце оператора і докладні картки клієнтів.

Для роботи з системою досить комп’ютера зі стабільним підключенням до інтернету і гарнітури – мікрофона і навушників. Робочий простір оператора організовано досить просто, так що витрачати час на додаткове навчання персоналу не доведеться.

Щоб почати роботу call-центру, необхідно додати в систему співробітників. Здійснити це можна натисненням однієї кнопки в розділі «співробітники».

У формі потрібно буде ввести всі необхідні дані. Разом зі створенням SIP-аккаунта співробітник отримає обліковий запис в системі Ringostat.

По завершенні реєстрації кожному співробітнику на електронну пошту прийде підтвердження з інформацією для входу в систему.

Після входу в систему оператор зможе почати роботу з call-центром – приймати і здійснювати дзвінки, редагувати картки клієнтів.

Інтерфейс виглядає досить просто і зрозуміло. У верхньому блоці знаходяться індикатор стану співробітника, поле набору номера, розділи «співробітники» і «останні дзвоники», а також кнопка виходу.

Індикатор стані лінії може бути зеленим з написом «ON LINE» і червоним без напису. Перший означає, що оператор може приймати дзвінки, другий – що співробітник відключений і не може здійснювати або приймати дзвінки. Поміняти свій статус можна, просто натиснувши на індикатор.

В поле для набору номера вписується номер телефону клієнта, а потім натискається зелена кнопка з телефонною трубкою. Під час дзвінка система автоматично знайде в базі даних і виведе картку клієнта.

Щоб приймати дзвінки, потрібно налаштувати переадресацію вхідних дзвінків на SIP-акаунти співробітників.

При надходженні дзвінка оператор побачить повідомлення з номером абонента і почує звуковий сигнал. В цей же час буде проведений автоматичний пошук клієнта в базі даних, і на екран виведеться повна інформація про нього.

При натисканні на блок «Співробітники» з’являється список, що випадає всіх працюючих над проектом операторів, де жовтим будуть позначені доступні, а сірим – недоступні співробітники. При натисканні на позначеного жовтим кольором співробітника буде автоматично здійснено дзвінок.

У розділі «Останні дзвінки» представлено повний журнал вхідних і вихідних дзвінків за день, пропущені при цьому позначаться червоним.

Для пошуку клієнтів пропонується два способи: швидкий пошук по номеру телефону і розширена форма, де можна шукати клієнтів по ПІБ, назвою компанії, адресою. Параметри пошуку налаштовуються і дозволяють шукати клієнтів як по одному, так і за кількома критеріями.

Простір для роботи з анкетами займає весь екран. Саме сюди виводяться всі відповідні запиту анкети клієнтів. Дані в них можна міняти, просто клікнувши по полю.

Для перегляду детальної картку клієнта, потрібно натиснути на кнопку «приховати інших». Якщо буде знайдений всього 1 клієнт, анкета автоматично відобразиться в розгорнутому вигляді. В докладної анкеті міститься вся інформація про дзвінки та коментарі по роботі з клієнтом.

Якщо на одного клієнта заведено дві картки з різними телефонами, їх можна об’єднати в одну з двома телефонами. Для цього потрібно натиснути на галочку в правому верхньому кутку обох анкет, а потім натиснути на «об’єднати».

Система проаналізує і порівняє дані в кожному полі і, якщо виявить розбіжності, запропонує користувачеві перевірити ще раз дані і об’єднати картки вручну.

Ссылка на основную публикацию