Виникла помилка c101b000 Windows Phone. Що робити?

Більшість власників Windows Phone, намагаючись відновити додатки, стикаються з таким повідомленням як код помилки c101b000. І виникає питання, чи можливо вирішити цю проблему і як.

Що собою являє дана помилка?

Вперше таку помилку користувачі зустріли всього кілька років тому, коли завантаження програмного додатка або гри була наполовину завершена, відбувався збій, і з’являлося сповіщення: «Не вдалося виконати запит. Повторіть, будь ласка, пізніше. Код помилки C101B000 ». Причиною такого повідомлення стало оновлення Маркетплейс. На сайті підтримки можна знайти рекомендації, щоб вирішити проблему. Там згадано і про можливі збої і помилки з боку сервісу, тому користувачам доводиться тільки чекати справності додатки.

Що є причиною появи коду?

В основному помилка видається через оновлення програм та ігор. Сама проблема вискакує на 50% завантаження програмного додатка. Програма автоматично закривається, коли з’являється помилка і надсилає повідомлення. Найбільш зустрічаються причинами є:

  1. Неправильна робота Маркетплейс;
  2. Підтримка системного сервісу відсутня;
  3. Після оновлення в системі Windows Phone можуть відбуватися збої.

Через ранніх версій Windows Phone власники змушені стикатися з не вдалим завершенням завантаження і оновлення програм. У деяких випадках, не вдається зайти в Маркетплейс, так як система вимагає оновити встановлені гри і програми, але при цьому вікно з завантаженнями автоматично закривається і питання залишається невирішеним.

Як усунути проблему?

Щоб помилка c101b000 windows phone була виправлена, необхідно вдатися до способів:

  1. Оновити Live служби, користуючись виключно офіційним сайтом;
  2. У кореневих папках можуть перебувати .арk файли, користувачеві треба переконатися в їх відсутності;
  3. «Майстер усунення неполадок» пропонує деякі рекомендації, дотримуючись їх, питання може бути вирішене;
  4. Встановити програмне забезпечення з «Refresh Marketplace»;
  5. Скористатися сайтом Support Xbox Live, де можна перевірити стан лайф служб;
  6. Звернутися до офіційного сайту Майкрософт за допомогою, але відповідь на питання іноді потрібно чекати від доби і більше через кількість запитів.

Якщо все це не методи ніяк не вплинули на помилку, то останній пункт обов’язковий. Використовуючи пункт 5, користувач повинен зробити скріншот з проблемою і відправити в Майкрософт, щоб вони змогли допомогти. У багатьох випадках немає необхідності в перевстановлення операційної системи і повного попиту програм.

Категорично не рекомендує встановлювати додатки з неперевірених і підозрілих джерел. Файли з даних сайтів можуть бути заражені вірусом, а це згубно вплине на дієздатність гаджета. Прислухаючись до порад і застосовуючи їх, 100% можна досягти позитивних результатів.

Ссылка на основную публикацию